دانلود مقاله استراتژي بازاريابي سبز مؤثر بر ارزشگذاري برند (مطالعه مروري اسنادي) تحت word

چهارشنبه 9 فروردين 1396
9:07
علی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله استراتژي بازاريابي سبز مؤثر بر ارزشگذاري برند (مطالعه مروري اسنادي) تحت word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله استراتژي بازاريابي سبز مؤثر بر ارزشگذاري برند (مطالعه مروري اسنادي) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله استراتژي بازاريابي سبز مؤثر بر ارزشگذاري برند (مطالعه مروري اسنادي) تحت word ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله استراتژي بازاريابي سبز مؤثر بر ارزشگذاري برند (مطالعه مروري اسنادي) تحت word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
تعداد صفحات: 12
چکیده:
امروزه اهمیت به مدیریت برند بر اساس استراتژی های بازاریابی مورد مورد توجه زیاد بازرگانان وپژوهشگران قرار گرفته است برند فراتر از یک شکل، واژه یا علامت اختصاری می باشد. به آن دلیل که برند می تواند مشتری باشد. مشتری یک کالا یا خدمت، هنگام مصرف آن و آگاهی از خرید بر اساس نیازش همچنین ایجاد اطمینان از اصالت محصول نوعی مسئولیت اجتماعی و تعهد را به همراه خواهد داشت، ضمن بهره گیری از استراتژی بازاریابی سبز که می تواند تضمین کننده سلامت اجتماعی انسان ها شود باعث تبدیل خواسته به نیاز و همچنین موردتوجه قرار دادن حفاظت از محیط زیست انسان خواهد شد. استراتژی بازاریابی سبز بخشی از عوامل مؤثر بر ارزش گذاری برند وایجاد کننده برند سبز با اطمینان بخشی به آن خواهد بود. با گسترش برند های مطمئن و سالم، جامعه سالم و پایدار می توان داشت زیرا مصرف کننده کالا و خدمات همیشه دارای یک رضایت کامل از محصول خواهد بود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 3 ] [ امتیاز : 0 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود مقالات است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب Blogroz.ir
× بستن تبلیغات